Gminny Konkurs Ortograficzny „Mistrz Ortografii 2022 r.”

     W dniu 10 maja w Publicznej Szkole Podstawowej w Czarnej odbył się Gminny Konkurs Ortograficzny „Mistrz Ortografii 2022 r.”. Celem konkursu było podniesienie poziomu kompetencji ortograficznych, wyrabianie nawyku stosowania reguł ortograficznych, a także motywowanie uczniów do doskonalenia własnych umiejętności w zakresie ortografii. W zmaganiach ortograficznych uczestniczyło 15 uczniów klas II – III.

Konkurs rozpoczął się częścią artystyczną. Uczennice naszej szkoły – Hanna Szumowicz kl. 0a, Klaudia Augustyn kl. 0b i Oliwia Chęciek kl. 3, wyrecytowały wiersze Jana Brzechwy. Następnie uczestnicy napisali dyktando pt. „Zabawa w chowanego”, wykazując się wiedzą z zakresu znajomości zasad ortograficznych. Podczas sprawdzania prac konkursowych, uczniowie skorzystali ze słodkiego poczęstunku.

Z przyjemnością informujemy, że zwycięzcami Gminnego Konkursu Ortograficznego „Mistrz Ortografii 2022 r.” zostali:

I miejsce - Jakub Hebda – Publiczna Szkoła Podstawowa w Czarnej
II miejsce - Błażej Borkowski – Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Głowaczowej
III miejsce - Adam Ozga
– Publiczna Szkoła Podstawowa im. Lotników Brytyjskich w Żdżarach

Każdy uczestnik otrzymał dyplom za udział w konkursie, a także nagrodę w postaci książki. Zwycięscy dodatkowo otrzymali nagrody rzeczowe w postaci gier planszowych.

Serdecznie gratulujemy!

Katarzyna Zielińska, Marta Lada, Marta Cygan, GCKiP w Czarnej

FOTORELACJA

8e4814906398ab0a36d20bc2a47d0763.jpg
ea5f3f6b68e2ef937c8b6d192f9ebc27.jpg
e22e8c4861cb2b23c6f16c5fb0802c9f.jpg
db024a28be28cbeeda2c6e53970e3f3e.jpg
80d7767962aff3513497015c045aa266.jpg
3e785efaf9faea189f04b62c9489fc40.jpg
We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.