1. Czytać „Tajemniczy ogród”.

2. Przeczytać tekst „Piast Kołodziej” (podręcznik str. 163-164). Ułożyć na kartce 6 pytań typu prawda- fałsz.

3. Przeczytać tekst „O Lechu, Czechu i Rusie”(podręcznik str. 165 – 167). Ułożyć na kartce krzyżówkę z hasłem LEGENDY POLSKIE ( pytania z tekstów „Piast Kołodziej ”i „O Czechu, Lechu i Rusie”).


26.03.20r. (czwartek)

Lekcja nr 2

Temat: Piastowska gościnność.

1.Przeczytaj tekst „Piast Kołodziej”.(podręcznik str. 163 – 164)
2. Uzupełnij (w zeszycie) zdania podanymi wyrazami:

goście, gościnny, gościnnością, gościł

Marcin okazał się bardzo ……………………

Dziś wieczorem przyjdą do nas……………..

Ania wykazała się ………………….

Mateusz…………………podróżnego w swoim domu.

  1. Wklej do zeszytu (lub przepisz) 5 zdań typu PRAWDA – FAŁSZ dotyczących tekstu „Piast Kołodziej”. (zadanie zadane wcześnie)
  2. Na podstawie NOWEJ WIADOMOŚCI zapisz obok podanych wydarzeń dotyczących tekstu „Piast Kołodziej” wydarzenie realistyczne lub wydarzenie fantastyczne.( zadanie wykonaj w zeszycie )

Pojawienie się dwóch wędrowców na uroczystości. – wydarzenie……..

Zaproszenie nieznajomych do stołu. – wydarzenie…………

Dokonanie postrzyżyn chłopca.- wydarzenie………….

Opuszczenie przez wędrowców domostwa Piasta.- wydarzenie………..

Nieustanne przybywanie jedzenia dla gości.- wydarzenie……….

Wybranie dorosłego Ziemowita na księcia. – wydarzenie……………

 

26.03.20r. (czwartek)

Lekcja nr 3.

Temat: Kraj Lecha.

  1. Przeczytaj tekst „O Lechu, Czechu i Rusie” (podręcznik str. 165 – 167).

2.Na podstawie przeczytanego tekstu odpowiedz na pytania(zapisz do zeszytu pytania i odpowiedzi):

  • Kim byli Lech, Czech i Rus?
  • Dlaczego Lech, Czech i Rus wędrowali? Czego szukali?
  • Kto postanowił zostać pod dębem?
  • Dlaczego Lech postanowił założyć swój gród pod wielkim dębem?
  • Jak Lech nazwał swój gród? Od czego pochodzi ta nazwa?
  • Czy Lech był zadowolony ze swojego wyboru? Dlaczego?

3.Dokończ definicję ( na podstawie „Nowej wiadomości”):

Legenda to opowieść ludowa…………………………………………Dotyczy ona…………………………..

Tematem legend mogą być……………………………………………….

  1. Obejrzyj najciekawsze pomniki początków państwa polskiego na stronie http:/pl.wikipedia.org/wiki/Szlak Piastowski
  2. Na poniedziałek utrwal sobie treść poznanych dzisiaj legend. Przygotuj krzyżówkę z hasłem LEGENDY POLSKIE (zadanie zadane wcześniej).

30.03.20r. -poniedziałek

Lekcja nr 5

Temat : Legendarne początki państwa polskiego.

  1. Dzisiejsza lekcja jest poświęcona podsumowaniu wiadomości na temat legend o początkach naszego państwa. Poznaliście dwie takie legendy „Piast Kołodziej’ i „O Czechu, Lechu i Rusie”.
  2. Przerysuj do zeszytu tabelkę. Następnie ją uzupełnij.

 

Tytuł legendy

Temat legendy

Elementy realistyczne(bohaterowie, zdarzenia, miejsca)

Elementy fantastyczne(bohaterowie, miejsca, zdarzenia)

„Piast Kołodziej”

 

 

nieustanne przybywanie jedzenia na uczcie

„O Lechu, Czechu i Rusie”

Powstanie Gniezna i godła państwa polskiego.

 

 

 

  1. Wklej do zeszytu przygotowaną wcześniej krzyżówkę z hasłem LEGENDY POLSKIE.
  2. Zaprojektuj herb naszej miejscowości. Narysuj ten herb. Zdjęcie (jeśli jest to możliwe) prześlij na moją pocztę. Termin: czwartek 4.04. do 15.00.
  3. polski

31.03.20r. (wtorek)

Lekcja 5

Temat:  Pisownia „nie” z różnymi częściami mowy.

  1. Na początku przypomnij sobie, jakie znasz części mowy - rzeczownik, czasownik, przymiotnik, przysłówek.
  2. Na podstawie „Nowej wiadomości” dokończ notatkę:

„Nie” piszemy:

- razem z…………

- osobno z………….

  1. Wykonaj w „Zeszycie ćwiczeń” ćw. 2 – 6 str. 69 -71.

 

 

 

 

1.04.20r.(środa)

Lekcja 4

Temat: Pisownia „nie” z różnymi częściami mowy – ćwiczenia.

  1. Przypomnij sobie zasady pisowni „nie” z różnymi częściami mowy.
  2. Wykonaj w zeszycie przedmiotowym ćw. 1 str. 170 (podręcznik)
  3. Wejdź na stronę https://www.ortograf.pl/dyktando/dyktando-klasa-iv-z-nie
  4. Wykonaj dyktando i sprawdź wyniki.
  5. Dla chętnych: Ułóż tekst dyktanda z pisownią „nie” z różnymi częściami mowy (10 zdań) z wykorzystaniem słownictwa z podręcznika ze str. 170 – 171. Prześlij do mnie zdjęcie lub w pliku Word.
  6. polski

2 .04.20r. (czwartek)

Lekcja 2

Temat: Jak napisać plan wydarzeń?

  1. Dzisiaj poznamy zasady układania planu wydarzeń. Na początku zastanów się, do czego służy każdy plan, np. plan lekcji, plan dnia?
  2. Zapoznaj się z informacjami na temat planu wydarzeń (podręcznik str. 174) i uzupełnij notatkę.

Plan wydarzeń to przedstawienie w punktach………………………………………………………………….

Rozróżniamy dwa rodzaje planów wydarzeń:

- plan…………… - przedstawia tylko najważniejsze wydarzenia;

- plan szczegółowy – uwzględnia………….. zdarzenia, także …………..istotne.

Zapamiętaj, że w planie wydarzeń używamy tylko jednego typu wypowiedzi – albo z czasownikiem (np. planują), albo z rzeczownikami nazywającymi czynność (np. planowanie).

  1. Wykonaj w „Zeszycie ćwiczeń” ćwiczenia 1 - 4 str. 122-123.

 

2.04.20r.(czwartek)

Lekcja 3

Temat: Kim był pan Twardowski?

  1. Przeczytaj tekst „O Mistrzu Twardowskim” (podr. Str. 176)
  2. Uzupełnij brakujące punkty planu wydarzeń (użyj rzeczowników nazywających czynność) i zapisz ten plan do zeszytu.

1.Życie pana Twardowskiego w Krakowie.

        2……………………………………………………………..

         3.Spełnianie przez diabła życzeń pana Twardowskiego.

 4.Pomoc diabła w sztuczkach czarnoksiężnika

         5.……………………………………………………………………..

         6.Ucieczka pana Twardowskiego na Księżyc.

  1. Uzupełnij schemat, odpowiadając na pytania.

 

                                           Pan Twardowski

         

Jak postępował pan Twardowski? ........................................................................................                                                                 

Dlaczego nie postąpił tak, jak powinien? ...........................................................................................

Jak powinien postępować? …………………………………....................................……….

  1. Na poniedziałek przeczytaj utwór A. Mickiewicza „Pani Twardowska” (podr. Str. 177 -182), zwracając uwagę na objaśnienia wyrazów pod tekstem.

6 . 04. – 7.04. (poniedziałek, wtorek) - 5 lekcja

Temat: Przed czym czmychnął diabeł – A. Mickiewicz ”Pani Twardowska”. (2 godziny)

  1. Obejrzyj film „Pani Twardowska” https://www.youtube.com/watch?v=Vo2ORA4h0-c
  2. Przeczytaj tekst A. Mickiewicza „Pani Twardowska”.
  3. Z rozsypani ułóż plan wydarzeń w utworze.

Pojawienie się Mefistofelesa.

               Hulanki Twardowskiego w karczmie.

               Ucieczka Mefistofelesa przez dziurkę od klucza.

               Kontrakt i jego warunki.

               Podstęp szlachcica.

              Pani Twardowska jako „żona” diabła.

              Wykonywanie zadań przez diabła.

 

4.Podaj po jeszcze jednym wydarzeniu z treści utworu –wpisz do zeszytu.

 

Wydarzenia realistyczne - wydarzenia, które mogą mieć miejsce w realnym świecie.

Wydarzenia fantastyczne - wydarzenia nierzeczywiste, takie, które nie mogą mieć miejsca w realnym świecie.

Zabawa Twardowskiego w karczmie.

Pojawienie się Mefistofelesa.

……………………………………………………

………………………………………..

 

5.Odpowiedz na pytania:

Jaka mogła być pani Twardowska?

Jak mogła wyglądać pani Twardowska?

Dlaczego diabeł uciekł przed panią Twardowską?

 

  1. Narysuj portret pani Twardowskiej i wyślij do mnie zdjęcie (jeśli dasz radę) z 5 i 6 zadaniem.

 

8.04.(środa) - 4 lekcja

Temat: Wielkanoc u Miziołków.

 

  1. Przeczytaj tekst „Dynastia Miziołków”(podr. str. 335 -336)
  2. Wykonaj ćw. 1. Str. 336 (podręcznik)
  3. Obejrzyj prezentację https://slideplayer.pl/slide/2292034/
  4. Dokończ zdanie:

Moją ulubioną potrawą wielkanocną jest …

  1. Rozwiąż test https://learningapps.org/4876724 (dla chętnych)

15.04.20 r.( środa)

Lekcja 4

Temat: Po co jest teatr?

  1. Zapisz trzy skojarzenia ze słowem teatr

Teatr – scena,……….,……….,……….

  1. Przeczytaj wiersz J. Kulmowej „Po co jest teatr?” (podręcznik str. 187)
  2. Wykonaj do zeszytu ćw. 1 str. 187 (podręcznik).
  3. Na czwartek naucz się płynnie czytać „Legendę o warszawskim Bazyliszku”(podręcznik str. 191 – 194).

 

16.04.20r. (czwartek)

Lekcja 2

Temat: Na scenie i za kulisami.

 

  1. Zapoznaj się z infografiką ”Ludzie teatru” (podręcznik str. 188 – 189).
  2. Wypisz alfabetycznie zawody, które są związane z pracą w teatrze:

Aktor, …,…

  1. Wykonaj rebus o teatrze.

 

16.04.20r. (czwartek)

Lekcja online(10 – 10.45)

Temat: Czytamy z podziałem na role „Legendę o warszawskim Bazyliszku”.

 


20.04.20r.( poniedziałek)- lekcja online 11.00-11.45


21.04.20r.(wtorek)
  Lekcja 5
Temat: Dlaczego utwór „Kopciuszek” to baśń?
1. Przeczytanie utworu „Kopciuszek”- podr. str.200-205.
2. Ułożenie planu ramowego.
3. Cechy baśni.
4. Nauka, która płynie z baśni o Kopciuszku.

22.04.20r.(środa)
Lekcja 4

Temat: Do czego potrzebny nam przyimek?
1. Zapoznaj się z „Nową wiadomością”- podr. str. 211.
2. Zapisz do zeszytu:
     Przyimek to…
     Wyrażenie przyimkowe to…
 3. Wykonaj w zeszycie ćwiczeń ćw.1-6 str.35-37

23.04.20r.( czwartek)- lekcja online 10.00-10.45
Temat: Jak napisać zaproszenie?
1. Zasady redagowania zaproszenia.
2. Napisanie przykładowego zaproszenia.
3. Praca w zeszycie ćwiczeń- ćw.1.4 str.101-102

23.04.20r.(czwartek)
Lekcja 2

Temat: Jaką funkcje pełni spójnik?
1. Zapoznaj się z „Nową wiadomością”- podr. str.218
2. Wykonaj w zeszycie ćwiczeń- ćw.9-10 str.39

Od poniedziałku zaczynamy omawiać „Tajemniczy ogród” 


 

27.04.20r.( poniedziałek)- lekcja online 11.00-11.45

Temat: Nasze wrażenia po przeczytaniu utworu F. H. Burnett „Tajemniczy ogród”.

  1. Swobodne wypowiedzi uczniów na temat książki.
  2. Informacje o autorce.
  3. Określenie miejsca i czasu akcji; wypisanie bohaterów; określenie tematyki utworu.
  4. Układanie zdań typu Prawda – Fałsz na temat treści utworu.

28.04.20r.(wtorek)
  Lekcja 5

Temat: Dzieje pewnej dziewczynki.

 

 Dokończ zdania o Mary Lennox.

 

Główną bohaterkę powieści poznajemy jako dziecko, które . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 Mieszka z rodzicami w . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Jej ojciec, zapracowany urzędnik kolonialny, nie ma czasu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..........

 Matka nie interesuje się w ogóle . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Mary Lennox spędza czas ze . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 Gdy wybucha cholera, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..

 Najpierw opiekuje się nią. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 W końcu dziewczynka pod opieką pani Medlock  wyjeżdża do . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 Tam Mary dowiaduje się o . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 Uporczywie myśli i  chce poznać . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 Od tej pory bohaterka zaczyna . . . . . . . . ........................................................................................................................................................................


29.04.20r.(środa)
Lekcja 4

Temat: W sekretnym ogrodzie.

  1. Przypomnij sobie sytuację, gdy Mary po raz pierwszy zobaczyła ogród.
  2. Przedziel kartkę w zeszycie na pół (poziomo) i narysuj ogród przed i po zmianie. Podpisz rysunki.
  3. Pracę odeślij do mnie.


    04.20r.( czwartek)- lekcja online 10.00-10.45

Temat: Jakie zmiany zaszły w głównych bohaterach „Tajemniczego ogrodu”?


  1. Gromadzenie słownictwa dotyczącego wyglądu i zachowania bohaterów po odkryciu tajemniczego ogrodu

.

30.04.20r.(czwartek)
Lekcja 2

Temat: Oglądamy fragmenty filmu „Tajemniczy ogród”.

  1. Oglądnij film „Tajemniczy ogród” https://www.cda.pl/video/2815696fd

Na poniedziałek przypomnij sobie zasady pisania listu.

 


  1. polski klasa IV

4.05.20r.( poniedziałek)- lekcja online 11.00-11.45

Temat: Opowiadamy najciekawsze fragmenty utworu "Tajemniczy ogród”. 1. Przygotuj się do opowiadania wybranej przygody bohaterów.

5.05.20r.(wtorek) Lekcja 5

Temat: Piszemy list do wybranego bohatera „Tajemniczego ogrodu”. 1. Przypomnij sobie zasady pisania listu. 2. Wybierz bohatera książki, z którym chciałbyś się zaprzyjaźnić i napisz do niego list. Tekst prześlij do mnie.

6.05.20r.(środa) Lekcja 4

Temat: Pożegnanie z bohaterami „Tajemniczego ogrodu”.

Ułóż krótki tekst(5 zdań), w którym zachęcisz swoich rówieśników do przeczytania „Tajemniczego ogrodu”.

7.05.20r.( czwartek)- lekcja online 10.00-10.45

Temat: Części mowy- zestawienie wiadomości.

  1. Przypomnienie informacji o rzeczowniku, czasowniku, przymiotniku, przysłówku, przyimku i spójniku.

. 7.05.20r.(czwartek) Lekcja 2

Temat: Części mowy- ćwiczenia utrwalające.

Wykonaj ćw.1,2 w zeszycie ćwiczeń str. 56


  1. polski klasa IV

11.05.20r.( poniedziałek)- lekcja online 11.00-11.45

Temat: Omówienie testu z części mowy.

12.05.20r.(wtorek)
  Lekcja 5

13.05.20r.(środa)
Lekcja 4

Temat: Odkrywamy tajemnice złotej rybki

1. Przeczytaj tekst A. Puszkina  ”Bajka o rybaku i rybce”(podr. str. 221 – 228).

  1. Wykonaj ćw. 1,3,7 (podręcznik str. 227 – 228.
  2. Zapisz, co to jest przesłanie utworu („Nowa wiadomość”, podręcznik str. 228).

 

14.05.20r.( czwartek)- lekcja online 10.00-10.45

Temat: Jak napisać opowiadanie?

  1. Poznanie zasad pisania opowiadania..
    2. Czytanie i omawianie przykładowych opowiadań.


14.05.20r.(czwartek)
Lekcja 2

Temat: Jak napisać opowiadanie? – praca w „Zeszycie ćwiczeń”.

  1. Wykonaj w „Zeszycie ćwiczeń” ćw. 1 – 4 str. 125 – 126.


18.05.20r.( poniedziałek)- lekcja online 11.00-11.45

Temat: Jak napisać opowiadanie? – ćwiczenia redakcyjne.

  1. Przypomnienie zasad redagowania opowiadania.
  2. Wspólne układanie planu wydarzeń do historyjki obrazkowej.
  3. Układanie opowiadania.

19.05.20r.(wtorek)
  Lekcja 5

Temat: Szewczyk – baśniowy super bohater!

  1. Zapoznaj się z biogramem Oskara Kolberga 9podręczni str. 232)
  2. Przeczytaj tekst O. Kolberga „O szewczyku” (podr. str. 232)
  3. Na podstawie tekstu uzupełnij

Co zrobił szewczyk dla:

mrówek…..

pszczół……

rybek……..

kaczek…..

Co dla szewczyka zrobiły:

mrówki…

pszczoły…

rybki…

kaczki….

  1. Wykonaj ćw. 4 – 5 podr. str. 234.

20.05.20r.(środa)
Lekcja 4

Temat: Zasady pisowni wyrazów z” ch „i ” h”.

    1. Zapoznaj się z zasadami pisowni ch i h.(podręcznik str. 239 – 240)

  1. Zapisz do zeszytu zasady pisowni ch i h:

         „ch” piszemy…………

 

          „h„ piszemy…….

21.05.20r.(czwartek)
Lekcja 2

Temat: Pisownia wyrazów z „ch” i „h” – praca w zeszycie ćwiczeń.

  1. Wykonaj w „Zeszycie ćwiczeń” ćw. 1 – 6 str. 72 – 74.
  2. Ułóż dyktando (10 zdań) z wyrazami ze str. 242 – 245.
  3. Sprawdzenie na lekcji poniedziałkowej online.

    21.05.20r.( czwartek)- lekcja online 10.00-10.45

   Temat: Pisownia wyrazów z „ch” i „h” – ćwiczenia sprawdzające.

  1. Rozwiązywanie testu .

 


 25.05.20r.( poniedziałek)- lekcja online 11.00-11.45

Temat: Poprawa dyktanda ortograficznego.

26.05.20r.(wtorek)
  Lekcja 5

Temat: Jak rozpoznać podmiot i orzeczenie?

    1.Zapisz do zeszytu definicję podmiotu i orzeczenia (podręcznik str. 281”Nowa wiadomość”).

     2.Wykonaj ćw. 1 i 2 z podręcznika str. 281.

27.05.20r.(środa)
Lekcja 4

Temat: Podmiot i orzeczenie – praca w „Zeszycie ćwiczeń”.

 

  1. Wykonaj w „Zeszycie ćwiczeń” ćw. 1 – 4, 6 – 10 str. 40 – 43.
  2. Sprawdzenie ćwiczeń na jutrzejszej lekcji online.


28.05.20r.(czwartek) lekcja online 10.00 – 10.45
Temat :Zdanie i równoważnik zdania.

     1.Zapoznanie z definicją wypowiedzenia, zdania i równoważnika zdania.

 28.05.20r.( czwartek)

Lekcja 3

 Temat: Zdanie i równoważnik zdania – ćwiczenia.

  1. Wykonaj w „Zeszycie ćwiczeń” ćw. 1 – 6 str. 45 – 46.

 


2.06.20r. (wtorek)
  Lekcja 5

Temat: Zdanie pojedyncze a złożone.

    1.Zapisz do zeszytu definicję zdania pojedynczego i zdania złożonego.(podręcznik str. 316 „Nowa wiadomość”).

     2.Wykonaj ćw. 1 z podręcznika str. 316.

3.06.20r. (środa)
Lekcja 4

Temat: Zdanie pojedyncze i złożone  – praca w „Zeszycie ćwiczeń”.

 

  1. Wykonaj w „Zeszycie ćwiczeń” ćw. 1 – 6 48 -50.
  2. Sprawdzenie ćwiczeń na jutrzejszej lekcji online.


4.06.20r. (czwartek) lekcja online 10.00 – 10.45
Temat :Zdanie pojedyncze nierozwinięte i rozwinięte.

     1.Zapoznanie z definicją zdania pojedynczego nierozwiniętego i rozwiniętego.

 4.06.20r. (czwartek)

Lekcja 3

 Temat: Zdanie pojedyncze nierozwinięte i rozwinięte – ćwiczenia.

  1. Wykonaj w „Zeszycie ćwiczeń” ćw. 7 – 10 str.53 – 54.


8.06.20r. -  poniedziałek (lekcja online 11.00 – 11.45)

Temat: Porozmawiajmy! Jak zapisać dialog?

  1.Poznanie zasad zapisywania dialogu.

 

9.06.20r. - wtorek

 Lekcja 5

Temat: Jak zapisać rozmowę – ćwiczenia.

1.Wykonaj w „Zeszycie ćwiczeń” ćw. 1 – 4 str. 129 – 130.

 

10.06.20r.(środa)
Lekcja 4

Temat: Z wyrazami wdzięczności…

 

1.Przeczytaj informacje na temat pisania podziękowania (podręcznik str. 254 – 255).

2.Wykonaj w „Zeszycie ćwiczeń ćw. 1 -3 str. 103.


15.06.20r. – poniedziałek (lekcja online 11.00 – 11.45)

Temat: Ogłaszam, że…..

  1.Poznanie zasad redagowania ogłoszenia.

 


22.06.20r. -  poniedziałek (lekcja online 11.00 – 11.45)

Temat: Zasady pisowni  nazw geograficznych.

  1.Poznanie zasad pisowni nazw geograficznych.

 

23.06.20r. – wtorek

 Lekcja 5

Temat: Pisownia nazw geograficznych – ćwiczenia.

1.Wykonaj w „Zeszycie ćwiczeń” ćw. 7 -11 str. 78 - 79.

 

25.06.20r. – czwartek (lekcja online – 10.00 – 10.45)
Temat: To już umiem!

  1. Przypomnienie treści, problematyki i bohaterów poznanych lektur.


25.06.20r. – czwartek

Lekcja 3

Temat: Podsumowanie pracy na lekcjach j. polskiego w klasie IV.

  1.Rozwiąż test w „Zeszycie ćwiczeń” str. 133.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8e4814906398ab0a36d20bc2a47d0763.jpg
ea5f3f6b68e2ef937c8b6d192f9ebc27.jpg
e22e8c4861cb2b23c6f16c5fb0802c9f.jpg
db024a28be28cbeeda2c6e53970e3f3e.jpg
80d7767962aff3513497015c045aa266.jpg
3e785efaf9faea189f04b62c9489fc40.jpg
We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.