1.    Tytuł: „Śladami sztuki ludowej w naszym regionie” (zajęcia artystyczne)

Cele: rozwijanie umiejętności artystycznych uczniów; poszerzanie wiedzy na temat sztuki ludowej naszego regionu;

          poznanie ludzi zajmujących się rzemiosłem regionalnym oraz przeprowadzenie wywiadów z nimi;

          przygotowanie wystawy oraz opracowanie prezentacji multimedialnej;

          wykorzystanie TIK w nauczaniu i uczeniu się

Problem do rozwiązania: Czy sztuka ludowa jest wciąż obecna w naszej miejscowości?

 

2.    Tytuł: „Razem możemy więcej” (godzina wychowawcza, działalność charytatywna)

Cele: posługiwanie się TIK; udział w działaniach na rzecz osób potrzebujących pomocy;

          współpraca z instytucjami niosącymi ludziom pomoc

Problem do rozwiązania: Jak zorganizować działalność wolontariacką w naszej szkole?

 

3.    Tytuł: „Komputer nie jest trudny pomimo wieku ludzi” (informatyka)

Cele: zorganizowanie kursu komputerowego dla seniorów;

          uczenie ludzi starszych obsługi wybranych programów;

          wykorzystanie TIK w nauczaniu i uczeniu się

Rozwiązanie problemu: Jak zorganizować kurs komputerowy dla seniorów?

 

4.    Temat: „Organizujemy Mini-Euro 2012 w Zespole Szkół w Czarnej” (wychowanie fizyczne)

Cele: opracowanie regulaminu imprezy; rozpropagowanie turnieju wśród uczniów;

          przygotowanie boisk, oprawy muzycznej, zapewnienie opieki medycznej;

          przygotowanie i przeprowadzenie międzyklasowych turniejów piłki nożnej;

          przypomnienie klasom zasad kulturalnego kibicowania oraz przestrzeganie zasad fair podczas turnieju przez wszystkich uczestników imprezy

Rozwiązanie problemu: Jak zorganizować Mini-Euro 2012 w naszej szkole?

 

5.    Temat: „Pływam dla zdrowia” (wychowanie fizyczne)

Cele: dyskusja grupowa na temat wpływu pływania na zdrowie człowieka;

          kształtowanie zachowań prozdrowotnych; promowanie aktywnego wypoczynku;

         omówienie zasad bezpiecznego korzystania z basenu

Rozwiązanie problemu: Dlaczego warto chodzić na basen?

 

6.    Temat: „Co zawdzięczamy starożytnym?” (historia)

Cele: rozumienie znaczenia dziedzictwa kultury starożytnej Grecji dla cywilizacji europejskiej;

          korzystanie z różnych źródeł informacji;

          przygotowanie krótkich inscenizacji związanych z tematem projektu;

          opracowanie prezentacji multimedialnej; przygotowanie wystawy;

Rozwiązanie problemu: Co zawdzięczamy starożytnym Grekom?

 

7.    Temat: „Dlaczego młodzież kocha Jana Pawła II?” (religia)

Cele: ukazanie znaczenia pontyfikatu Jana Pawła II dla młodzieży;

          pogłębienie wiadomości na temat osoby i nauczania papieża;

          przeprowadzanie wywiadów wśród uczniów;

          opracowanie prezentacji multimedialnej

Rozwiązanie problemu: Dlaczego młodzież kocha Jana Pawła II?

 

8.    Temat: „Festivals and celebrations in the United Kingdom – święta w Zjednoczonym Królestwie” (język angielski)

Cele: zapoznanie ze świętami i sposobami ich obchodzenia w Zjednoczonym Królestwie;

         opracowanie spisu świąt; bogacenie słownictwa;

         redagowanie krótkich informacji związanych ze świętami oraz tłumaczenie ich na język angielski;

         opracowanie prezentacji multimedialnej;

         wykorzystanie TIK w nauczaniu i uczeniu się

 Rozwiązanie problemu: Czy święta brytyjskie i polskie są podobne?

 

8e4814906398ab0a36d20bc2a47d0763.jpg
ea5f3f6b68e2ef937c8b6d192f9ebc27.jpg
e22e8c4861cb2b23c6f16c5fb0802c9f.jpg
db024a28be28cbeeda2c6e53970e3f3e.jpg
80d7767962aff3513497015c045aa266.jpg
3e785efaf9faea189f04b62c9489fc40.jpg
We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.