Temat (do zapisania w zeszycie): MNOŻENIE I DZIELENIE LICZB DODATNICH I UJEMNYCH - ĆWICZENIA

w celu utrwalenia wiadomości o mnożeniu i dzieleniu liczb dodatnich i ujemnych przeczytaj wiadomości dot.  tego tematu - podręcznik str. 172, 173;

zapisz w zeszycie zadania i ich rozwiązania: zad. 3,4,6/str. 174 , zwróć uwagę w zad. 6 na właściwą kolejność działań, podkreślaj działanie, które należy wykonać jako pierwsze.  Sprawdzaj poprawność wykonania działania w "odpowiedziach" na końcu podręcznika;

w wolnym czasie uzupełniaj zeszyt ćwiczeń - str. 68 do 70

W razie kłopotów z zadaniami proszę o obejrzenie krótkich filmów dotyczących działań na liczbach dodatnich i ujemnych (dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie):
https://www.youtube.com/watch?v=zKhHpYXDbUA

https://www.youtube.com/watch?v=TCZUgM6WS64

https://www.youtube.com/watch?v=z5HFR7ayjL0

Temat (do zapisania w zeszycie): "SPRAWDŻ, CZY UMIESZ" - POWTÓRZENIE WIADOMOŚCI O LICZBACH CAŁKOWITYCH

szaloneliczby.pl - wybierz klasę 6 : sprawdż na ile został opanowany materiał dot. liczb całkowitych. Można otwierać kolejne tematy i utrwalać wiadomości on-line.  

uzupełnij zeszyt ćwiczeń str. 71 i 72

każdy uczeń rozwiązuje zamieszczony na  stronie "Szalone liczby"  sprawdzian pt. "Liczby całkowite"  złożony z 14 zadań i na koniec sprawdza swój wynik ( w zad. 14 nie zwracać uwagi na odp. D).

na stronie gwo.pl w strefie ucznia również mamy test on-line, który należy samodzielnie rozwiązać

wyniki obu testów tzn. liczbę punktów uzyskanych proszę zapisać w zeszycie przedmiotowym pod tematem lekcji:

test szaloneliczby.pl: (liczba punktów uzyskanych/max liczba punktów)

test gwo.pl: (liczba punktów uzyskanych/max liczba punktów)

kolejny temat i związane z nim zadania zostaną podane do pracy w piątek 20.03.2020r.

dla chętnych polecam zamieszczoną na stronie głównej GWO układankę:  Square it! Układanie kwadratów


ROZPOCZYNAMY NOWY DZIAŁ "WYRAŻENIA ALGEBRAICZNE I RÓWNANIA"   ( można zrobić "kopertę")

Temat (do zapisania w zeszycie): ZAPISYWANIE WYRAŻEŃ ALGEBRAICZNYCH

POLECAM:

https://pistacja.tv/film/mat00350-wyrazenia-algebraiczne-wprowadzenie?playlist=79 - trzy lekcje poświęcone wyrażeniom algebraicznym

 https://www.matzoo.pl/klasa6/zapisywanie-wyrazen-algebraicznych_37_366

https://www.youtube.com/watch?v=mqhlhm5U3qs

Proszę pod tematem lekcji zapisać przykłady wyrażeń algebraicznych (podręcznik : lewy dolny róg str.178) i zdanie:   Wyrażenia, w których obok liczb i znaków działań (takich jak np. dodawanie czy dzielenie) występują litery - nazywamy wyrażeniami algebraicznymi.

Poniżej rysujemy w zeszycie piękną chmurkę z wyrażeniami ze str.179.

Następnie:

zapisz w zeszycie zadania i ich rozwiązania: zad. 4,14,15/str. 180, 182

w wolnym czasie uzupełniaj zeszyt ćwiczeń - str. 73 do 77

kolejny temat i związane z nim zadania zostaną podane do pracy w czwartek 26.03.


 26.03.2020 r.

Poczta elektroniczna „do kontaktu z uczniami” :  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

OCENIANIE PRACY UCZNIA:     relizowane na e-lekcjach tematy ( od czwartku 26.03.2020 r.) będę sprawdzać w ten sposób, że do kilku wybranych losowo uczniów będę wysyłać  wiadomość przez e- dziennik dot. przesłania mi na podany powyżej adres e-mail  zadanych zadań    w formie załącznika (np. zdjęcia).

 

CZWARTEK, 26.03.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 1

Temat:          ZAPISYWANIE WYRAŻEŃ ALGEBRAICZNYCH c.d.

kontynuujemy temat z poprzedniej lekcji,  jeśli nadal potrzebujesz pomocy w tym temacie - polecam:  https://szaloneliczby.pl/wyrazenia-algebraiczne/

zapisz w zeszycie:  zad. 13 /str. 182

uzupełniaj ewentualne braki w  zeszycie ćwiczeń - str. 67 i 68

 

PIĄTEK, 27.03.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )

PONIEDZIAŁEK, 30.03.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI ) 

Zapiszmy: e-Lekcja nr 2 i 3

Temat:          OBLICZANIE WARTOŚCI WYRAŻEŃ ALGEBRAICZNYCH

POLECAM:

https://www.youtube.com/watch?v=afAHDJh-XOw

https://www.youtube.com/watch?v=epFT2VYokdc

https://www.youtube.com/watch?v=0zjL3PQG3Hg

Przeczytaj wiadomości i przeanalizuj  przykłady zawarte w podręczniku na str. 185.

zapisz w zeszycie zadania i ich rozwiązania: zad. 1, 3, 4, 6/str. 186, 187

dla chętnych uczniów: zad. 6, 7, 8/str.187.  Proszę na podany adres mailowy przesłać zdjęcie wykonanych zadań dodatkowych w zeszycie (do poniedziałku wieczorem).

uzupełniaj zeszyt ćwiczeń - str. 78.  Proszę na podany adres mailowy przesłać zdjęcie wykonanych na tej stronie ćwiczeń w zeszycie ćwiczeń (do poniedziałku wieczorem).


ŚRODA, 01.04.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )

CZWARTEK, 02.04.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 4 i nr 5

Temat:          UPRASZCZANIE WYRAŻEŃ ALGEBRAICZNYCH

POLECAM:

https://youtu.be/_uKwvduu2e8

https://szaloneliczby.pl/redukcja-wyrazow-podobnych/

zapisz w zeszycie zadania i ich rozwiązania: zad. 1, 4, 5/str. 190, 191

uzupełniaj zeszyt ćwiczeń - str. 79 i 80. 

Proszę, aby uczniowie, którzy zostaną poinformowani w czwartek - na podany adres mailowy przesłali zdjęcia wykonanych na tych stronach ćwiczeń.

 

PIĄTEK, 03. 04. 2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 6

Temat: OBLICZANIE WARTOŚCI WYRAŻEŃ ALGEBRAICZNYCH

zapisz w zeszycie podane poniżej ćwiczenie:

Ćwiczenie

Uprość wyrażenia a następnie oblicz wartości tych wyrażeń dla x=2, y=-3, z=0

  1. a) -7+3y+9+2y= proszę podkreślić sobie "rodziny" wyrazów, do jednej rodziny należą 3y i 2y (bo mają nazwisko "y") i podkreślimy je np.na zielono , do drugiej rodziny należą -7 i 9 (bo nie mają żadnego nazwiska) i podkreślimy je np. na czerwono.

Teraz dodajemy "rodziny": -7+3y+9+2y= 5y+2    dla y=-3(podstawiamy za y wartość "-3") 

                                                                                             5*(-3)+2=-15+2=-13

  1. b) 2x-4+3x-2= podobnie jak powyżej, mamy teraz dwie rodziny: rodzinę "x" i rodzinę bez nazwiska, dodajemy ....

                     = 5x-6   dla x=2:    5*2-6=10-6=4

  1. c) z-3z-2+6z= 4z-2 dla z=0 4*0-2=-2
  2. d) -5x+4-7x-9=
  3. e) 20x-5+3x-47=
  4. f) 66-55x+27x-18=
  5. g) 0,6x-0,6-x-2,5x=

zapisz zad.10/str.191

Proszę, aby uczniowie, którzy zostaną poinformowani w piątek - na podany adres mailowy przesłali zdjęcia wykonanych przykładów.

 

PONIEDZIAŁEK, 06.04.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI ) 

Zapiszmy: e-Lekcja nr 7

Temat: UPRASZCZANIE WYRAŻEŃ ALGEBRAICZNYCH - ZADANIA TEKSTOWE

zapisz w zeszycie

zad.13/str.192

n - liczba biletów normalnych

I seans – 20n + 36 · 15 = 20n + 540

II seans – 2 · 20n + 540 : 2 = 40n +270

Razem: 20n + 540 + 40n + 270 = 60n +810

Odp. Do kina wpłynęło (60n + 810) zł.

spróbuj teraz samodzielnie zapis w zeszycie zadania i ich rozwiązania: zad. 7, 12, 14/str. 191, 192  i w zeszycie ćwiczeń ćw.11/str.81


ŚRODA, 08.04.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 8

Temat:       ZAPISYWANIE RÓWNAŃ

POLECAM:   https://youtu.be/2J6awLHKZ04

Wykonaj  interaktywne ćwiczenia i sprawdź, jak radzisz sobie z zapisywaniem równań:

https://learningapps.org/3371280

https://learningapps.org/9589278

Przanalizuj przykłady w podręczniku na str.193 i 194.

Zapisz:

zad.1/ str.194 (słowa: "otrzymamy", "jest", "stanowi" oznaczają w matematyce "=")

  1. a) a + 20 = 25
  2. b) 25 = 2 * t ( można pominąć znak "*" i zapisać 25 = 2t)
  3. c) 5 = 1/3c
  4. d) 3x - x = 50

zad.2

  1. a) y- cena spodni

   y - 125 zł - cena koszuli

równanie: y - 125 zł = 77 zł

  1. b) x - cena 1 kg śliwek

   2,5 * x - cena za 2,5 kg śliwek

równanie:  2,5x = 12,50 zł

c), d), e) - próbujemy samodzielnie

uzupełnij w zeszycie ćwiczeń - str. 82


ŚRODA, 15.04.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 9

Temat:       LICZBA SPEŁNIAJĄCA RÓWNANIE

POLECAM:

https://youtu.be/wCFS3A9h250

Podczas lekcji on-line:

podr. zad. 1 i 2 - ustnie / str. 198

         zad. 3, 4, 5, 6- zapis w zeszycie / str.198 i 199

zad. dom. - wybrane ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń str.84, 85 (ustalone na spotaniu on-line).

 

CZWARTEK, 16.04.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )

PIĄTEK, 17. 04. 2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 10 i nr 11

Temat:          ROZWIĄZYWANIE RÓWNAŃ

POLECAM:

https://www.youtube.com/watch?v=NkOBdAY8DIg

Zapiszmy w zeszycie:

Rozwiązując równanie dążymy do tego, aby po jednej stronie równania znalazły się tylko niewiadome, a po drugiej tylko liczby.

Reguły postępowania przy rozwiązywaniu równań:

1) Do obu stron równania można dodać takie samo wyrażenie.

2) Od obu stron równania można odjąć takie samo wyrażenie.

3) Obie strony równania można pomnożyć przez taką samą liczbę różną od zera.

4) Obie strony równania można podzielić przez taką samą liczbę różną od zera.

 

Podczas lekcji on-line:

podr. kolejne zadania  / str. 202, 203

ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń str. 86, 87, 88 (ustalone na spotaniu on-line).

 

PONIEDZIAŁEK, 20.04.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI ) 

Zapiszmy: e-Lekcja nr 12

Temat: ZADANIA TEKSTOWE

Zapiszemy w zeszycie:

 Etapy rozwiązywania zadania:

  1. Ustal niewiadomą w zadaniu, oznacz ją dowolną literą, np. "x" i opisz sytuację z zadania.
  2. Ułóż równanie opisujące sytuację z zadania.
  3. Rozwiąż równanie.
  4. Sprawdź z warunkami zadania, czy rozwiązanie jest poprawne.
  5. Sformułuj odpowiedź do zadania.

 

Zadanie (do zapisania w zeszycie):

W klasie VI a  uczy się 26 uczniów. Dziewcząt jest o 4 więcej niż chłopców. Ilu chłopców i ile dziewcząt jest w tej klasie?

I etap - ustalamy niewiadomą, oznaczamy ją literą:

x - liczba chłopców

x+4 - liczba dziewcząt  (bo jest ich o 4 więcej)

II etap - zapisujemy równanie:

 Liczba chłopców + liczba dziewcząt = liczba wszystkich uczniów

x + (x+4) = 26

III etap - rozwiązujemy równanie  (redukujemy wyrazy podobne po lewej stronie. Przenosimy 4 na prawą stronę - zmieniamy znak. Dzielimy obie strony przez liczby stojące przy x):

 

 

IV etap - sprawdzamy, czy otrzymane rozwiązanie jest zgodne z treścią zadania:

 

V etap - zapisujemy odpowiedź:

Odpowiedź:   W klasie jest 11 chłopców i 15 dziewcząt.

 

Samodzielnie wykonaj dwa zadania zamieszczone na stronie 89 w zeszycie ćwiczeń.

 


ŚRODA, 22.04.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )

CZWARTEK, 23.04.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )

PIĄTEK, 24. 04. 2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 13 i nr 14 i nr 15

Temat:  ROZWIĄZYWANIE ZADAŃ TEKSTOWYCH c.d.

 

Podczas lekcji on-line:

podr. zad.8 / str. 203

kolejne zadania  / str. 205 - 208

ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń str. 90 - 92 (ustalone na spotaniu on-line).



PONIEDZIAŁEK, 27.04.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI ) 

ŚRODA, 29.04.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )

CZWARTEK, 30.04.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 16 i nr 17 i nr 18

Temat:     "SPRAWDŹ, CZY UMIESZ" - POWTÓRZENIE WIADOMOŚCI O WYRAŻENIACH ALGEBRAICZNYCH I RÓWNANIACH

W poniedziałek:

zapiszmy w zeszycie:

zad. 101 i 105 / str. 251 i 252

Podczas lekcji on-line we wtorek i czwartek wspólnie przypomnimy i utrwalimy wiadomości .

W poniedziałek 4 maja napiszemy sprawdzian - szczegóły podam bliżej tego terminu.



 

PONIEDZIAŁEK, 04.05.2020 r. ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI ) 

Zapiszmy: e-Lekcja nr 19

Temat: SPRAWDZIAN WIADOMOŚCI O WYRAŻENIACH ALGEBRAICZNYCH                      I  RÓWNANIACH

 

ŚRODA, 06.05.2020 r. ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )

CZWARTEK, 07.05.2020 r. ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 20 i nr 21

Temat:     ROZPOZNAWANIE FIGUR PRZESTRZENNYCH

 

POLECAM:

https://youtu.be/_S9MFPvK_-g

Podczas lekcji on-line: praca z podręcznikiem i zeszytem ćwiczeń

 

PIĄTEK, 08. 05. 2020 r. ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )



PONIEDZIAŁEK, 11.05.2020 r.  ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI ) 

Zapiszmy: e-Lekcja nr 22 i nr 23

Temat:  PROSTOPADŁOŚCIANY I SZEŚCIANY

 

PROSZĘ OBEJRZEĆ FILMIKI ZNAJDUJĄCE SIĘ PONIŻEJ (wiadomości w nich zawarte potrzebne będą do rozwiązywania zadań i ćwiczeń):

https://youtu.be/5h9CyxzieDk

https://youtu.be/6WBQAXB6ZAw

https://youtu.be/NYggdH2QuCI

do zeszytu pod tematem lekcji zapiszemy wiadomości z pierwszego obejrzanego nagrania, które zawarte są na końcu pod tytułem ZAPAMIĘTAJ ( wykonujemy rysunki prostopadłościanu i sześcianu i dopisujemy zawarte tam informacje )

zad. 3 i 9 str. 220 i 221

zeszyt ćwiczeń ćw. 1 i 2 str. 36



 

ŚRODA, 13.05.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 24

Temat:       GRANIASTOSŁUPY PROSTE - WPROWADZENIE

POLECAM:   https://youtu.be/kUhMThSB2D8

Podczas lekcji on-line: praca z podręcznikiem i zeszytem ćwiczeń.

 

CZWARTEK, 14.05.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 25

Temat:     OBLICZANIE POLA POWIERZCHNI GANIASTOSŁUPA 

Podczas lekcji on-line: praca z podręcznikiem i zeszytem ćwiczeń.

 

PIĄTEK, 15. 05. 2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )


PONIEDZIAŁEK, 18.05.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI ) 

Zapiszmy: e-Lekcja nr 26 i nr 27

Temat:  OBJĘTOŚĆ GRANIASTOSŁUPA

POLECAM:

https://www.youtube.com/watch?v=i06eA4UnfoA

Proszę pod tematem lekcji zapisać wzory i otoczyć je ramką:

                               wzór na objętość prostopadłościanu

                               ----------------- sześcianu

                               ----------------- graniastosłupa

podręcznik zad.1, 2, 3, 4/str. 228 - proszę zwracać uwagę czy długości odcinków potrzebnych do obliczeń wyrażone są w tej samej jednostce

zeszyt ćwiczeń str.40

 

ŚRODA, 20.05.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 28

Temat:       ĆWICZENIA W ZAMIANIE JEDNOSTEK OBJĘTOŚCI

Podczas lekcji on-line: praca z podręcznikiem i zeszytem ćwiczeń.

  

 

CZWARTEK, 21.05.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 29

Temat:     OBJĘTOŚĆ GRANIASTOSŁUPA , ZAMIANA JEDNOSTEK OBJĘTOŚCI

lekcja on-line

 

PIĄTEK, 22. 05. 2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 30

Temat:  OBJĘTOŚĆ GRANIASTOSŁUPA W ZADANIACH  PRAKTYCZNYCH

zadania do wykonania - omówione na spotkaniu online

 

PONIEDZIAŁEK, 25.05.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI ) 

Zapiszmy: e-Lekcja nr 31

Temat:  OSTROSŁUPY  - WPROWADZENIE

POLECAM:

https://www.youtube.com/watch?v=KfyH-aAVGRY

Proszę pod tematem lekcji narysować ostrosłup (podręcznik str. 231), podpisać: wierzchołek, krawędzie boczne, ściana boczna, ...

w zeszycie ćwiczeń proszę uzupełnić str. 43.

 

ŚRODA, 27.05.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )

CZWARTEK, 28.05.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 32 i nr 33

Temat: OSTROSŁUPY - POLE POWIERZCHNI

lekcja online

Proszę zapisać wzór, który powinniśmy znać, aby obliczyć pole powierzchni ostrosłupa (podręcznik str.233). Otoczymy wzór ramką i zapiszemy tak jak podręczniku co oznaczają poszczególne literki w tym wzorze.



 

PIĄTEK, 29. 05. 2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 34

Temat:  POLE POWIERZCHNI OSTROSŁUPA - ROZWIĄZYWANIE ZADAŃ PRAKTYCZNYCH

zadania do wykonania - omówione na spotkaniu online

 

ŚRODA, 3.06. 2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )

CZWARTEK, 4.06. 2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 35 i nr 36

Temat: "SPRAWDŹ, CZY UMIESZ" - POWTÓRZENIE WIADOMOŚCI PRZED SPRAWDZIANEM

lekcja online

Figury przestrzenne – przygotowanie do klasówki – rozwiązywanie ćwiczeń i zadań powtórzeniowych.

 

PIĄTEK, 5. 06. 2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 37

Temat: POWTÓRZENIE WIADOMOŚCI - TEST GWO ON-LINE

Korzystając ze strony internetowej wydawnictwa GWO proszę samodzielnie zrobić sobie "próbę generalną" przed sprawdzianem o figurach przestrzennych. interaktywny test online z automatycznym sprawdzaniem wyników – zobacz test w strefie ucznia GWO.

Proszę pochwalić się wynikiem przysyłając wiadomość o treści test gwo.pl: (liczba punktów uzyskanych/max liczba punktów).

 

 

PONIEDZIAŁEK, 8.06. 2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI ) 

Zapiszmy: e-Lekcja nr 38

SPRAWDZIAN WIADOMOŚCI O FIGURACH PRZESTRZENNYCH

szczegóły dot. sprawdzianu omówione na spotkaniu online

 

ŚRODA, 10.06.2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 39

Temat:       POPRAWA I OMÓWIENIE ZADAŃ SPRAWDZIANOWYCH

podczas lekcji on-line analiza i omówienie zadań

 

PONIEDZIAŁEK, 15.06. 2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI ) 

Zapiszmy: e-Lekcja nr 40

Temat:  UZUPEŁNIAJĄCE ZADANIA RACHUNKOWE - RACHUNKI PAMIĘCIOWE NA LICZBACH NATURALNYCH I UŁAMKACH DZIESIĘTNYCH

przypominamy i ćwiczymy rachunki pamięciowe, proszę w zeszycie zapisać zadania i ich rozwiązania: zad. 2 i 3 ( w każdym podpunkt a) i b) ) str. 239

                   zad. 5 str. 239

 

PIĄTEK, 19. 06. 2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 41

Temat:  UZUPEŁNIAJĄCE ZADANIA RACHUNKOWE - RACHUNKI PAMIĘCIOWE NA UŁAMKACH DZIESIĘTNYCH

nadal przypominamy i ćwiczymy rachunki pamięciowe na ułamkach dziesiętnych, proszę w zeszycie zapisać zadania i ich rozwiązania: zad. 6 i 7 str.239

                                                                zad. 8 str.240



PONIEDZIAŁEK, 22. 06. 2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI ) 

Zapiszmy: e-Lekcja nr 42

Temat:  UZUPEŁNIAJĄCE ZADANIA RACHUNKOWE - DZIAŁANIA PISEMNE NA UŁAMKACH DZIESIĘTNYCH

tym razem  przypominamy i doskonalimy rachunki na ułamkach dziesiętnych sposobem pisemnym, proszę w zeszycie zapisać zadania i ich rozwiązania: zad. 10 c, d, e/ str.240

                                                                                                zad. 11, 12, 13 (po 2 dowolne        

                                                                                                przykłady) /str.240

 

CZWARTEK, 25. 06. 2020 r., KLASA 6c,  ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )

Zapiszmy: e-Lekcja nr 43

Temat: PODSUMOWANIE PRACY NA LEKCJACH MATEMATYKI W KLASIE SZÓSTEJ

lekcja online

8e4814906398ab0a36d20bc2a47d0763.jpg
ea5f3f6b68e2ef937c8b6d192f9ebc27.jpg
e22e8c4861cb2b23c6f16c5fb0802c9f.jpg
db024a28be28cbeeda2c6e53970e3f3e.jpg
80d7767962aff3513497015c045aa266.jpg
3e785efaf9faea189f04b62c9489fc40.jpg
We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.