Temat (do zapisania w zeszycie): MNOŻENIE I DZIELENIE LICZB DODATNICH I UJEMNYCH - ĆWICZENIA
w celu utrwalenia wiadomości o mnożeniu i dzieleniu liczb dodatnich i ujemnych przeczytaj wiadomości dot. tego tematu - podręcznik str. 172, 173;
zapisz w zeszycie zadania i ich rozwiązania: zad. 3,4,6/str. 174 , zwróć uwagę w zad. 6 na właściwą kolejność działań, podkreślaj działanie, które należy wykonać jako pierwsze. Sprawdzaj poprawność wykonania działania w "odpowiedziach" na końcu podręcznika;
w wolnym czasie uzupełniaj zeszyt ćwiczeń - str. 68 do 70
W razie kłopotów z zadaniami proszę o obejrzenie krótkich filmów dotyczących działań na liczbach dodatnich i ujemnych (dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie):
https://www.youtube.com/watch?v=zKhHpYXDbUA
https://www.youtube.com/watch?v=TCZUgM6WS64
https://www.youtube.com/watch?v=z5HFR7ayjL0
Temat (do zapisania w zeszycie): "SPRAWDŻ, CZY UMIESZ" - POWTÓRZENIE WIADOMOŚCI O LICZBACH CAŁKOWITYCH
szaloneliczby.pl - wybierz klasę 6 : sprawdż na ile został opanowany materiał dot. liczb całkowitych. Można otwierać kolejne tematy i utrwalać wiadomości on-line.
uzupełnij zeszyt ćwiczeń str. 71 i 72
każdy uczeń rozwiązuje zamieszczony na stronie "Szalone liczby" sprawdzian pt. "Liczby całkowite" złożony z 14 zadań i na koniec sprawdza swój wynik ( w zad. 14 nie zwracać uwagi na odp. D).
na stronie gwo.pl w strefie ucznia również mamy test on-line, który należy samodzielnie rozwiązać
wyniki obu testów tzn. liczbę punktów uzyskanych proszę zapisać w zeszycie przedmiotowym pod tematem lekcji:
test szaloneliczby.pl: (liczba punktów uzyskanych/max liczba punktów)
test gwo.pl: (liczba punktów uzyskanych/max liczba punktów)
kolejny temat i związane z nim zadania zostaną podane do pracy w piątek 20.03.2020r.
dla chętnych polecam zamieszczoną na stronie głównej GWO układankę: Square it! Układanie kwadratów
ROZPOCZYNAMY NOWY DZIAŁ "WYRAŻENIA ALGEBRAICZNE I RÓWNANIA" ( można zrobić "kopertę")
Temat (do zapisania w zeszycie): ZAPISYWANIE WYRAŻEŃ ALGEBRAICZNYCH
POLECAM:
https://pistacja.tv/film/mat00350-wyrazenia-algebraiczne-wprowadzenie?playlist=79 - trzy lekcje poświęcone wyrażeniom algebraicznym
https://www.matzoo.pl/klasa6/zapisywanie-wyrazen-algebraicznych_37_366
https://www.youtube.com/watch?v=mqhlhm5U3qs
Proszę pod tematem lekcji zapisać przykłady wyrażeń algebraicznych (podręcznik : lewy dolny róg str.178) i zdanie: Wyrażenia, w których obok liczb i znaków działań (takich jak np. dodawanie czy dzielenie) występują litery - nazywamy wyrażeniami algebraicznymi.
Poniżej rysujemy w zeszycie piękną chmurkę z wyrażeniami ze str.179.
Następnie:
zapisz w zeszycie zadania i ich rozwiązania: zad. 4,14,15/str. 180, 182
w wolnym czasie uzupełniaj zeszyt ćwiczeń - str. 73 do 77
kolejny temat i związane z nim zadania zostaną podane do pracy w czwartek 26.03.
26.03.2020 r.
Poczta elektroniczna „do kontaktu z uczniami” :
OCENIANIE PRACY UCZNIA: relizowane na e-lekcjach tematy ( od czwartku 26.03.2020 r.) będę sprawdzać w ten sposób, że do kilku wybranych losowo uczniów będę wysyłać wiadomość przez e- dziennik dot. przesłania mi na podany powyżej adres e-mail zadanych zadań w formie załącznika (np. zdjęcia).
CZWARTEK, 26.03.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 1
Temat: ZAPISYWANIE WYRAŻEŃ ALGEBRAICZNYCH c.d.
kontynuujemy temat z poprzedniej lekcji, jeśli nadal potrzebujesz pomocy w tym temacie - polecam: https://szaloneliczby.pl/wyrazenia-algebraiczne/
zapisz w zeszycie: zad. 13 /str. 182
uzupełniaj ewentualne braki w zeszycie ćwiczeń - str. 67 i 68
PIĄTEK, 27.03.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )
PONIEDZIAŁEK, 30.03.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 2 i 3
Temat: OBLICZANIE WARTOŚCI WYRAŻEŃ ALGEBRAICZNYCH
POLECAM:
https://www.youtube.com/watch?v=afAHDJh-XOw
https://www.youtube.com/watch?v=epFT2VYokdc
https://www.youtube.com/watch?v=0zjL3PQG3Hg
Przeczytaj wiadomości i przeanalizuj przykłady zawarte w podręczniku na str. 185.
zapisz w zeszycie zadania i ich rozwiązania: zad. 1, 3, 4, 6/str. 186, 187
dla chętnych uczniów: zad. 6, 7, 8/str.187. Proszę na podany adres mailowy przesłać zdjęcie wykonanych zadań dodatkowych w zeszycie (do poniedziałku wieczorem).
uzupełniaj zeszyt ćwiczeń - str. 78. Proszę na podany adres mailowy przesłać zdjęcie wykonanych na tej stronie ćwiczeń w zeszycie ćwiczeń (do poniedziałku wieczorem).
ŚRODA, 01.04.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )
CZWARTEK, 02.04.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 4 i nr 5
Temat: UPRASZCZANIE WYRAŻEŃ ALGEBRAICZNYCH
POLECAM:
https://szaloneliczby.pl/redukcja-wyrazow-podobnych/
zapisz w zeszycie zadania i ich rozwiązania: zad. 1, 4, 5/str. 190, 191
uzupełniaj zeszyt ćwiczeń - str. 79 i 80.
Proszę, aby uczniowie, którzy zostaną poinformowani w czwartek - na podany adres mailowy przesłali zdjęcia wykonanych na tych stronach ćwiczeń.
PIĄTEK, 03. 04. 2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 6
Temat: OBLICZANIE WARTOŚCI WYRAŻEŃ ALGEBRAICZNYCH
zapisz w zeszycie podane poniżej ćwiczenie:
Ćwiczenie
Uprość wyrażenia a następnie oblicz wartości tych wyrażeń dla x=2, y=-3, z=0
- a) -7+3y+9+2y= proszę podkreślić sobie "rodziny" wyrazów, do jednej rodziny należą 3y i 2y (bo mają nazwisko "y") i podkreślimy je np.na zielono , do drugiej rodziny należą -7 i 9 (bo nie mają żadnego nazwiska) i podkreślimy je np. na czerwono.
Teraz dodajemy "rodziny": -7+3y+9+2y= 5y+2 dla y=-3(podstawiamy za y wartość "-3")
5*(-3)+2=-15+2=-13
- b) 2x-4+3x-2= podobnie jak powyżej, mamy teraz dwie rodziny: rodzinę "x" i rodzinę bez nazwiska, dodajemy ....
= 5x-6 dla x=2: 5*2-6=10-6=4
- c) z-3z-2+6z= 4z-2 dla z=0 4*0-2=-2
- d) -5x+4-7x-9=
- e) 20x-5+3x-47=
- f) 66-55x+27x-18=
- g) 0,6x-0,6-x-2,5x=
zapisz zad.10/str.191
Proszę, aby uczniowie, którzy zostaną poinformowani w piątek - na podany adres mailowy przesłali zdjęcia wykonanych przykładów.
PONIEDZIAŁEK, 06.04.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 7
Temat: UPRASZCZANIE WYRAŻEŃ ALGEBRAICZNYCH - ZADANIA TEKSTOWE
zapisz w zeszycie
zad.13/str.192
n - liczba biletów normalnych
I seans – 20n + 36 · 15 = 20n + 540
II seans – 2 · 20n + 540 : 2 = 40n +270
Razem: 20n + 540 + 40n + 270 = 60n +810
Odp. Do kina wpłynęło (60n + 810) zł.
spróbuj teraz samodzielnie zapisać w zeszycie zadania i ich rozwiązania: zad. 7, 12, 14/str. 191, 192 i w zeszycie ćwiczeń ćw.11/str.81
ŚRODA, 08.04.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 8
Temat: ZAPISYWANIE RÓWNAŃ
POLECAM: https://youtu.be/2J6awLHKZ04
Wykonaj interaktywne ćwiczenia i sprawdź, jak radzisz sobie z zapisywaniem równań:
https://learningapps.org/3371280
https://learningapps.org/9589278
Przanalizuj przykłady w podręczniku na str.193 i 194.
Zapisz:
zad.1/ str.194 (słowa: "otrzymamy", "jest", "stanowi" oznaczają w matematyce "=")
- a) a + 20 = 25
- b) 25 = 2 * t ( można pominąć znak "*" i zapisać 25 = 2t)
- c) 5 = 1/3c
- d) 3x - x = 50
zad.2
- a) y- cena spodni
y - 125 zł - cena koszuli
równanie: y - 125 zł = 77 zł
- b) x - cena 1 kg śliwek
2,5 * x - cena za 2,5 kg śliwek
równanie: 2,5x = 12,50 zł
c), d), e) - próbujemy samodzielnie
uzupełnij w zeszycie ćwiczeń - str. 82
ŚRODA, 15.04.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 9
Temat: LICZBA SPEŁNIAJĄCA RÓWNANIE
POLECAM:
Podczas lekcji on-line:
podr. zad. 1 i 2 - ustnie / str. 198
zad. 3, 4, 5, 6- zapis w zeszycie / str.198 i 199
zad. dom. - wybrane ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń str.84, 85 (ustalone na spotaniu on-line).
CZWARTEK, 16.04.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )
PIĄTEK, 17. 04. 2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 10 i nr 11
Temat: ROZWIĄZYWANIE RÓWNAŃ
POLECAM:
https://www.youtube.com/watch?v=NkOBdAY8DIg
Zapiszmy w zeszycie:
Rozwiązując równanie dążymy do tego, aby po jednej stronie równania znalazły się tylko niewiadome, a po drugiej tylko liczby.
Reguły postępowania przy rozwiązywaniu równań:
1) Do obu stron równania można dodać takie samo wyrażenie.
2) Od obu stron równania można odjąć takie samo wyrażenie.
3) Obie strony równania można pomnożyć przez taką samą liczbę różną od zera.
4) Obie strony równania można podzielić przez taką samą liczbę różną od zera.
Podczas lekcji on-line:
podr. kolejne zadania / str. 202, 203
ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń str. 86, 87, 88 (ustalone na spotaniu on-line).
PONIEDZIAŁEK, 20.04.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 12
Temat: ZADANIA TEKSTOWE
Zapiszemy w zeszycie:
Etapy rozwiązywania zadania:
- Ustal niewiadomą w zadaniu, oznacz ją dowolną literą, np. "x" i opisz sytuację z zadania.
- Ułóż równanie opisujące sytuację z zadania.
- Rozwiąż równanie.
- Sprawdź z warunkami zadania, czy rozwiązanie jest poprawne.
- Sformułuj odpowiedź do zadania.
Zadanie (do zapisania w zeszycie):
W klasie VI a uczy się 26 uczniów. Dziewcząt jest o 4 więcej niż chłopców. Ilu chłopców i ile dziewcząt jest w tej klasie?
I etap - ustalamy niewiadomą, oznaczamy ją literą:
x - liczba chłopców
x+4 - liczba dziewcząt (bo jest ich o 4 więcej)
II etap - zapisujemy równanie:
Liczba chłopców + liczba dziewcząt = liczba wszystkich uczniów
x + (x+4) = 26
III etap - rozwiązujemy równanie (redukujemy wyrazy podobne po lewej stronie. Przenosimy 4 na prawą stronę - zmieniamy znak. Dzielimy obie strony przez liczby stojące przy x):
IV etap - sprawdzamy, czy otrzymane rozwiązanie jest zgodne z treścią zadania:
V etap - zapisujemy odpowiedź:
Odpowiedź: W klasie jest 11 chłopców i 15 dziewcząt.
Samodzielnie wykonaj dwa zadania zamieszczone na stronie 89 w zeszycie ćwiczeń.
ŚRODA, 22.04.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )
CZWARTEK, 23.04.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )
PIĄTEK, 24. 04. 2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 13 i nr 14 i nr 15
Temat: ROZWIĄZYWANIE ZADAŃ TEKSTOWYCH c.d.
Podczas lekcji on-line:
podr. zad.8 / str. 203
kolejne zadania / str. 205 - 208
ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń str. 90 - 92 (ustalone na spotaniu on-line).
PONIEDZIAŁEK, 27.04.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI )
ŚRODA, 29.04.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )
CZWARTEK, 30.04.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 16 i nr 17 i nr 18
Temat: "SPRAWDŹ, CZY UMIESZ" - POWTÓRZENIE WIADOMOŚCI O WYRAŻENIACH ALGEBRAICZNYCH I RÓWNANIACH
W poniedziałek:
zapiszmy w zeszycie:
zad. 101 i 105 / str. 251 i 252
Podczas lekcji on-line we wtorek i czwartek wspólnie przypomnimy i utrwalimy wiadomości .
W poniedziałek 4 maja napiszemy sprawdzian - szczegóły podam bliżej tego terminu.
PONIEDZIAŁEK, 04.05.2020 r. ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 19
Temat: SPRAWDZIAN WIADOMOŚCI O WYRAŻENIACH ALGEBRAICZNYCH I RÓWNANIACH
ŚRODA, 06.05.2020 r. ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )
CZWARTEK, 07.05.2020 r. ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 20 i nr 21
Temat: ROZPOZNAWANIE FIGUR PRZESTRZENNYCH
POLECAM:
Podczas lekcji on-line: praca z podręcznikiem i zeszytem ćwiczeń
PIĄTEK, 08. 05. 2020 r. ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )
PONIEDZIAŁEK, 11.05.2020 r. ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 22 i nr 23
Temat: PROSTOPADŁOŚCIANY I SZEŚCIANY
PROSZĘ OBEJRZEĆ FILMIKI ZNAJDUJĄCE SIĘ PONIŻEJ (wiadomości w nich zawarte potrzebne będą do rozwiązywania zadań i ćwiczeń):
do zeszytu pod tematem lekcji zapiszemy wiadomości z pierwszego obejrzanego nagrania, które zawarte są na końcu pod tytułem ZAPAMIĘTAJ ( wykonujemy rysunki prostopadłościanu i sześcianu i dopisujemy zawarte tam informacje )
zad. 3 i 9 str. 220 i 221
zeszyt ćwiczeń ćw. 1 i 2 str. 36
ŚRODA, 13.05.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 24
Temat: GRANIASTOSŁUPY PROSTE - WPROWADZENIE
POLECAM: https://youtu.be/kUhMThSB2D8
Podczas lekcji on-line: praca z podręcznikiem i zeszytem ćwiczeń.
CZWARTEK, 14.05.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 25
Temat: OBLICZANIE POLA POWIERZCHNI GANIASTOSŁUPA
Podczas lekcji on-line: praca z podręcznikiem i zeszytem ćwiczeń.
PIĄTEK, 15. 05. 2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )
PONIEDZIAŁEK, 18.05.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 26 i nr 27
Temat: OBJĘTOŚĆ GRANIASTOSŁUPA
POLECAM:
https://www.youtube.com/watch?v=i06eA4UnfoA
Proszę pod tematem lekcji zapisać wzory i otoczyć je ramką:
wzór na objętość prostopadłościanu
----------------- sześcianu
----------------- graniastosłupa
podręcznik zad.1, 2, 3, 4/str. 228 - proszę zwracać uwagę czy długości odcinków potrzebnych do obliczeń wyrażone są w tej samej jednostce
zeszyt ćwiczeń str.40
ŚRODA, 20.05.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 28
Temat: ĆWICZENIA W ZAMIANIE JEDNOSTEK OBJĘTOŚCI
Podczas lekcji on-line: praca z podręcznikiem i zeszytem ćwiczeń.
CZWARTEK, 21.05.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 29
Temat: OBJĘTOŚĆ GRANIASTOSŁUPA , ZAMIANA JEDNOSTEK OBJĘTOŚCI
lekcja on-line
PIĄTEK, 22. 05. 2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 30
Temat: OBJĘTOŚĆ GRANIASTOSŁUPA W ZADANIACH PRAKTYCZNYCH
zadania do wykonania - omówione na spotkaniu online
PONIEDZIAŁEK, 25.05.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 31
Temat: OSTROSŁUPY - WPROWADZENIE
POLECAM:
https://www.youtube.com/watch?v=KfyH-aAVGRY
Proszę pod tematem lekcji narysować ostrosłup (podręcznik str. 231), podpisać: wierzchołek, krawędzie boczne, ściana boczna, ...
w zeszycie ćwiczeń proszę uzupełnić str. 43.
ŚRODA, 27.05.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )
CZWARTEK, 28.05.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 32 i nr 33
Temat: OSTROSŁUPY - POLE POWIERZCHNI
lekcja online
Proszę zapisać wzór, który powinniśmy znać, aby obliczyć pole powierzchni ostrosłupa (podręcznik str.233). Otoczymy wzór ramką i zapiszemy tak jak podręczniku co oznaczają poszczególne literki w tym wzorze.
PIĄTEK, 29. 05. 2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 34
Temat: POLE POWIERZCHNI OSTROSŁUPA - ROZWIĄZYWANIE ZADAŃ PRAKTYCZNYCH
zadania do wykonania - omówione na spotkaniu online
ŚRODA, 3.06. 2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )
CZWARTEK, 4.06. 2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 35 i nr 36
Temat: "SPRAWDŹ, CZY UMIESZ" - POWTÓRZENIE WIADOMOŚCI PRZED SPRAWDZIANEM
lekcja online
Figury przestrzenne – przygotowanie do klasówki – rozwiązywanie ćwiczeń i zadań powtórzeniowych.
PIĄTEK, 5. 06. 2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 37
Temat: POWTÓRZENIE WIADOMOŚCI - TEST GWO ON-LINE
Korzystając ze strony internetowej wydawnictwa GWO proszę samodzielnie zrobić sobie "próbę generalną" przed sprawdzianem o figurach przestrzennych. interaktywny test online z automatycznym sprawdzaniem wyników – zobacz test w strefie ucznia GWO.
Proszę pochwalić się wynikiem przysyłając wiadomość o treści test gwo.pl: (liczba punktów uzyskanych/max liczba punktów).
PONIEDZIAŁEK, 8.06. 2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 38
SPRAWDZIAN WIADOMOŚCI O FIGURACH PRZESTRZENNYCH
szczegóły dot. sprawdzianu omówione na spotkaniu online
ŚRODA, 10.06.2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 2 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 39
Temat: POPRAWA I OMÓWIENIE ZADAŃ SPRAWDZIANOWYCH
podczas lekcji on-line analiza i omówienie zadań
PONIEDZIAŁEK, 15.06. 2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 40
Temat: UZUPEŁNIAJĄCE ZADANIA RACHUNKOWE - RACHUNKI PAMIĘCIOWE NA LICZBACH NATURALNYCH I UŁAMKACH DZIESIĘTNYCH
przypominamy i ćwiczymy rachunki pamięciowe, proszę w zeszycie zapisać zadania i ich rozwiązania: zad. 2 i 3 ( w każdym podpunkt a) i b) ) str. 239
zad. 5 str. 239
PIĄTEK, 19. 06. 2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 4 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 41
Temat: UZUPEŁNIAJĄCE ZADANIA RACHUNKOWE - RACHUNKI PAMIĘCIOWE NA UŁAMKACH DZIESIĘTNYCH
nadal przypominamy i ćwiczymy rachunki pamięciowe na ułamkach dziesiętnych, proszę w zeszycie zapisać zadania i ich rozwiązania: zad. 6 i 7 str.239
zad. 8 str.240
PONIEDZIAŁEK, 22. 06. 2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 1 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 42
Temat: UZUPEŁNIAJĄCE ZADANIA RACHUNKOWE - DZIAŁANIA PISEMNE NA UŁAMKACH DZIESIĘTNYCH
tym razem przypominamy i doskonalimy rachunki na ułamkach dziesiętnych sposobem pisemnym, proszę w zeszycie zapisać zadania i ich rozwiązania: zad. 10 c, d, e/ str.240
zad. 11, 12, 13 (po 2 dowolne
przykłady) /str.240
CZWARTEK, 25. 06. 2020 r., KLASA 6c, ( LEKCJA NR 5 wg PLANU LEKCJI )
Zapiszmy: e-Lekcja nr 43
Temat: PODSUMOWANIE PRACY NA LEKCJACH MATEMATYKI W KLASIE SZÓSTEJ
lekcja online