1.Wyrażanie ‘going to’ jako wyrażanie planów na przyszłość.
Podręcznik str 78: Zad 1 – Zapoznajemy się z konstrukcją „going to”. Przerysuj i przepisz do zeszytu wszystkie 3 tabelki na zielonym tle (twierdzenia, przeczenia, Pytania i krótkie odpowiedzi).
Dodatkowy opis i wyjaśnienia odnośnie „going to” jest np. pod tym linkiem: https://www.e-angielski.com/gramatyka-going-to
Gdy już dokładnie się zapoznasz, to wykonaj zadania:
Podręcznik str 78
Zad 2 – uzupełnij zdania formą twierdzącą „going to”.
Zad 3 – przerób zdania z zad. 2 na przeczące. Które z nich są prawdziwe w odniesieniu do Ciebie, twierdzące czy przeczące? Napisz przy nich T.
Zad 4 – Uzupełnij e-mail słowami z ramki. Uwaga! Są trzy słowa których nie potrzebujemy (trzeba wybrać właściwe, zgodnie z zastosowaniem konstrukcji „going to”).
Ćwiczenia str 34 zad 1, 2, 3.
2.In a clothes shop – dialogue.
Podręcznik str.79: Zad 1 – Przeczytaj dialog, spróbuj przetłumaczyć go na język polski, wypisz zwroty, których nie rozumiesz – I’m looking for – szukam; Can I try on.. – czy mogę przymierzyć?; the changing room – przymierzalnie; Does it fit? – czy to pasuje?; How much is it? – ile to kosztuje?.
Zad 3 – Uzupełnij dialogi brakującymi informacjami
Zad 4 Uzupełnij mini dialog słowami z ramki.
Przepisz informacje z ramki z zad 6 i Zapamiętaj!
Ćwiczenia str 33 zad – 1,2
- The Red Book – historyjka.
Przeczytaj historyjkę str. 81 podręcznik; Wypisz słowa, których nie rozumiesz; wykonaj zad – 8 i 10.
środa 25.03.2020, lekcja nr 2 według planu lekcji
Topic: Be going to – przypomnienie i ćwiczenia.
Sprawdź, czy masz podane czasowniki zapisane w zeszycie, jeżeli nie to zrób to!
buy – kupować
save – oszczędzać
borrow – pożyczyć od kogoś (np.: borrow from your dad)
lend – pożyczyć komuś (np.: can you lend me…?)
afford – pozwolić sobie na coś, w sensie że kogoś na cos stać (np.: I can’t afford a new mobile phone)
cost – kosztować
Open your SB p .78
Następnie zapisz notatkę:
„be going to” – zamierzać coś zrobić, mieć jakiś plan.
Np.: zamierzam się uczyć. Zamierzam zrobić zakupy.
- Zdania twierdzące – budowa
Subject +’am,is,are’ + going to +verb in the base form + object
I am going to save some money. – Zamierzam zaoszczędzić trochę pieniędzy.
Kate is going to study English. – Kate zamierza uczyć się angielskiego.
- Zdania przeczące – budowa
Subject + ;’m not, isn’t, aren’t+ going to + verb in the base form
You aren’t going to study English. – Ty nie zamierzasz uczyć się angielskiego.
- Zdania pytające – budowa
am, is are + subject+ going to + verb in the base form + object
Is he going to study English? – Czy on zamierza się uczyć angielskiego?
Yes, he is. – Tak, na zamierza.
No, he isn’t. – Nie, on nie zamierza.
Sprawdż, czy masz w zeszycie odpowiedzi do zadania 2 i 4 str. 78. podręcznik. Podczas weekendu otrzymacie zadania do wykonania na wasz e- mail:
piątek 27.03.2020, lekcja nr 5 według planu lekcji
Topic: In a clothes shop – dialogue.
Podręcznik str.79: Zad 1 – Przeczytaj dialog, spróbuj przetłumaczyć go na język polski, wypisz zwroty, których nie rozumiesz – I’m looking for – szukam; Can I try on.. – czy mogę przymierzyć?; the changing room – przymierzalnie; Does it fit? – czy to pasuje?; How much is it? – ile to kosztuje?.
Zad 3 – Uzupełnij dialogi brakującymi informacjami
Zad 4 Uzupełnij mini dialog słowami z ramki.
Przepisz informacje z ramki z zad 6 i Zapamiętaj!
Ćwiczenia str 33 zad – 1,2 Naucz się nowych zwrotów na pamięć!
wtorek 31.03.2020 lekcja nr 3 według planu lekcji, klasa 6b lekcja 7 według planu lekcji
Topic: Future Simple tense – wprowadzenie czasu przyszłego prostego.
Przepisz do zeszytu
The structure of the affirmative sentence
Subject +will+ verb in the base form+ object + time expression
podmiot+will+ czasownik w formie podstawowej + dopełnienie+ (okolicznik)
I will help you – pomogę Ci(a promise – obietnica)
It’s cold here. I’ll close the window (a decision - decyzja)
I’ll send a postcard – wyślę pocztówkę(an offer – oferta)
Will – jest to operator czasu future simple – przyszłego prostego. Ma taką samą formę we wszystkich osobach. Po nim wstawiamy zawsze czasownik w formie podstawowej
I will =I’ll
She will= she’ll(forma skrócona)
Czasownik will stosujemy wtedy, gdy coś obiecujemy, postanawiamy lub proponujemy
Forma przecząca will not=won’t
Otwórz podręcznik na stronie 80. Przeanalizuj przykłady z zadania 1..
Zadanie 2:Połącz zdania 1-5 z ich ofertami a-e
can’t afford – nie móc pozwolić sobie na
angry with – być złym na kogoś
I’m hungry – jestem głodny
Zadanie 3 Do podanych zdań dopisz oferty, jak w przykładzie
Zadanie 4: Wstaw I’ll or I won’t plus czasownik z ramki do dialogu. Następnie przeczytaj dialog na głos. Jeżeli masz płytkę, odsłuchaj, czy poprawnie wykonałeś zadanie.
Homework
Napisz 3 obietnice w stosunku do twojego kolegi/twojej koleżanki
Wb. p.34; ex. 4,5,6 osoby z nr. 1-10 z dziennika proszone są o odpowiedzi na mój adres emailowy do 3.04.2020r.
środa 01.04.2020 klasa 6b lekcja nr 2 według planu lekcji, czwartek klasa 6a lekcja 2 według planu lekcji
Topic: The Red Book – historyjka.
Podręcznik str. 81
Posłuchaj nagrania 2.39 (dwa razy), jeśli Ci wygodniej to robiąc notatki zatrzymuj po każdej wypowiedzi. Podkreśl słowa, których nie rozumiesz, a następnie je wypisz i przetłumacz na język polski.
Catch/caught,caught –
To share –
Leave –
Forg et –
Następnie wykonaj zadanie 8
Czy podane zdania są prawdziwe czy fałszywe?/T/F
Zadanie 9 znajdź dwie oferty lub obietnice z I’ll w historyjce.
Zadanie 10 Wpisz imiona osób, które wypowiadają to zdanie.
Homework
Naucz się czytać tekstu
Piątek 03.04.2020 klasa 6b lekcja nr 5 według planu lekcji, klasa 6a lekcja 6 według planu lekcji
Topic: Will or going to - ćwiczenia utrwalające.
Powtórz jeszcze raz wyrażenie ‘going to’ oraz czas future simple. Na stronie learningapps.org znajdziesz różne ćwiczenia i gry związane z tematem lekcji. Polecam
Wyobraź sobie że rozmawiasz z kolegą / koleżanką o jego/jej planach na wakacje. Napisz wypowiedź kilkuzdaniową na ten temat.(min. 30 wyrazów)
Zdjęcia zapisanych w zeszycie wypowiedzi prześlij w celu sprawdzenia – osoby z numerami 11-19 z dziennika do 7.04.2020r.
wtorek 31.03.2020 lekcja nr 3 według planu lekcji, klasa 6b lekcja 7 według planu lekcji
Topic: Self – evaluation – utrwalenie wiadomości.
Ćwiczenia str. 37. Wykonaj zadania 1-7. Przypomnij sobie najpierw poznane słownictwo związane z kategorią ‘food’; ‘types of film’; shops; a,an, some, any; ‘be going to’; future Simple
Prześlij zdjęcie tej strony na mój adres mailowy do 8.04.2020r. do godz. 17.00.
środa 01.04.2020 klasa 6b lekcja nr 2 według planu lekcji
Topic: Easter time – lekcja okolicznościowa.
Write 5 sentences how do you celebra te Easter time in your family?(talk about tradition, customs, etc.) Napisz 5 zdań w jaki sposób ty i twoja rodzina spędzacie święta wielkanocne.
Zadania z akcentem świątecznym: https://learningapps.org/4809184
https://learningapps.org/2192032
oglądnij na you.tube.com filmik na temat świąt wielkanocnych obchodzonych w Anglii
Happy Easter!
środa 15.04.2020 klasa 6b lekcja nr 2 według planu lekcji;
Topic: Reading comprehension – czytanie ze zrozumieniem.
Podręcznik str. 82
Posłuchaj nagrania 2 razy, jeżeli masz płytkę, przeczytaj 5 krótkich tekstów. Następnie połącz je z pytaniami 1-4. Jeden z teksów nie pasuje do żadnego z pytań.
Przepisz słówka do zeszytu:
Shopping mall-
Theme park-
Glass roof-
Wykonaj zadanie Extra Steps. Odpowiedz na 4 pytania:
1.Czy lubisz zakupy?
- Jak często chodzisz na zakupy?
- Czy kiedykolwiek byłeś w dużym centrum handlowym?
- Gdzie jest najbliższe centrum handlowe?
Homework: Naucz się czytać tekstu i nowo poznanego słownictwa. (Zapytam 3 wybrane osoby w piątek czytania na ocenę).
Klasa 6a/6b
17.04.2020r. (piątek) – lekcja online 6a 9:00 – 9:45; 6b -10:00 – 10:45
Topic: Let’s revise some material – powtórzenie i utrwalenie wiadomości(vocabulary- shopping; going to or will; In a clothes shop).
Powtarzamy i utrwalamy poznany materiał – podręcznik str. 75 – 82.
Klasa 6a/6b
wtorek 28.04.2020 klasa 6a lekcja nr 3 według planu lekcji, klasa 6b lekcja 7 według planu lekcji
Topic: Health – words, words, words.
Podręcznik str. 89, zad. 1,3,4
Wypisz słowa z zad. 1 i wpisz ich polskie odpowiedniki:
A black eye; a broken leg, a cold, a cough, a cut, earache, a headache, stomach ache, a sore throat, a sprained ankle, a temperature, toothache. Popatrz na obrazek i wskaż.
Write 5 things, what should you do if you want to stay healthy:
1.
2.
3.
4.
5.
Następnie wykonaj zadanie 3 i 4. Jeżeli masz płytkę odsłuchaj słownictwo dwukrotnie i powtórz je.
Homework
Naucz się nowo poznanych słówek i wykonaj zadanie z ćwiczeń 1,2, str. 38.
środa 29.04.2020 klasa 6b lekcja nr 2 według planu lekcji, klasa 6a czwartek lekcja 2 według planu lekcji
Topic: Zuzia and friends – historyjka.
Podręcznik str 90: czytamy samodzielnie historyjkę, piszemy w zeszycie wszystkie nowe słowa wraz z polskim tłumaczeniem, robimy ze str 91 zad 2,3,4, 5.
Zad.2 Prawda/Fałsz
Zad.3.Odpowiedz na pytania:
- O której godzinie spotykają się w poniedziałek rano?
- Pod jakim nr jest dom Aleksa?
- Jak daleko jest dom Aleksa od szkoły?
- Jak wygląda Aleks, kiedy przyjeżdża do szkoły?
- Dlaczego Aleks nie chce, aby swojego zdjęcia na stronie?
Zad.4 Znajdź angielskie odpowiedniki zwrotów w tekście.
Zad.5 Połącz przymiotniki z ramki z buźkami.
Angry –zły
Happy – szczęśliwy
Sad-smutny
Scared – przerażony
Surprised – zaskoczony
Tired-zmęczony
Homework
Naucz się nowo poznanych słówek, czytania, tłumaczenia i pytań do tekstu.
wtorek 05.05.2020 lekcja 7 według planu lekcji
Topic: At the doctor’s.
Otwórz podręcznik na str 93. (uwaga – na razie omijamy str 92, omówimy ją na kolejnej lekcji online gdyż jest to nowy czas).
Zad. 1: Posłuchaj nagrania i przeczytaj uważnie dialog.
Zapisz w zeszycie zwroty z dialogu:
What’s the problem? – Jaki jest problem? / Co ci dolega?
I’ve got earache. – Boli mnie ucho.
When did it start? – Kiedy to się zaczęło?
About two days ago. – Około dwa dni temu.
You Reed some antibiotics. – Potrzebujesz antybiotyku.
Następnie odpowiedz czy zdania w zad 1 (nad dialogiem) są prawdziwe, czy fałszywe? Popraw zdania fałszywe.
Zad. 2. Przeczytaj informację w czerwonej ramce na temat słowa „ago” i zapisz ją w zeszycie.
Dodatkowo zapisz: „ago” = „temu”, np. three days ago – dwa dni temu, a week ago – tydzień temu itd.
Następnie zapisz zdania 1-6 używając „ago”, tak jak w przykładzie.
Homework
Ćwiczenia str 39 zad 1 i 2. Tych zadań nie musisz przesyłać. Sprawdzimy je podczas lekcji online.
06.05.2020r. (środa) – klasa lekcja 2 według planu lekcji;
Topic: The Red Book – historyjka.
Otwórz podręcznik na str 95. (jeżeli masz płytkę odsłuchaj historyjki nagranie 3.8).Przeczytaj tekst, podkreśl słowa, których nie znasz i zapisz je w zeszycie.
Finally – w końcu
The owner – właściciel
I’ve never heard.. – nigdy nie słyszałem/słyszałam
To find out – dowiadywać się
A big hole – duża dziura
A sprained ankle- zwichnięta kostka
Horrible – straszny, okropny
A rope – sznur, lina
Wykonaj zadania 7, 9.
W zadaniu 7 ułóż wydarzenia w odpowiedniej kolejności.
Zad. 9 Ułóż wyrazy w odpowiedniej kolejności, aby utworzyć pytania?
24.04.2020r. (piątek) lekcja 5,6 według planu lekcji - lekcja online.
Topic: Practice Test 6 – sprawdzian wiadomości z działu 6
Podręcznik str. 75-86.
Klasa 6a/6b – język angielski
wtorek 12.05.2020 klasa 6a lekcja nr 3 według planu lekcji; klasa 6b lekcja 7 według planu lekcji
Topic: Czas Present Perfect – wprowadzenie czasu.
Omówienie budowy czasu Present Perfect, zdania twierdzące, przeczące i pytania (podręcznik str 92 i 94).
Otwórz podręcznik na str. 92.
Zad. 1. Zapoznaj się z tabelką.
Zad.2: Przeczytaj notatkę, następnie zapisz formy Past Participle czasowników regularnych.
Zad. 3. Zapisz formy Past Participle czasowników nieregularnych. Tabela czasowników nieregularnych jest na końcu podręcznika, str. 128.
Zad 4 – Przykłady zrobimy na lekcji online.
Zad domowe Ćwiczenia str. 40 zad 1 i 3
środa 13.05.2020 klasa 6b lekcja nr 2 według planu lekcji, klasa 6a czwartek lekcja 2 według planu lekcji
Topic: : Czas Present Perfect - ćwiczenia.
Otwórz podręcznik na str. 92.
Zad. 6. Popatrz na obrazki w zadaniu 5 i zapisz zdania w formie twierdzącej czasu Present Perfect, w razie potrzeby korzystając z tabeli czasowników nieregularnych na str 128.
Otwórz podręcznik str. 94.
Zad. 2: Ułóż wyrazy we właściwej kolejności, tak aby powstały zdania przeczące. Następnie popatrz na obrazki i zapisz czy zdania są prawdziwe (T) czy fałszywe (F).
Zad. 3: Zapisz pytania, używając formy czasu Present Perfect oraz słowa „ever”.
Wykonane zadania prześlij na mój e-mail w celu sprawdzenia.
piątek 15.05.2020 lekcja nr 5,6 według planu lekcji – lekcja online
Zapisz w zeszycie: e-Lesson
Topic: Have you ever been? – ćwiczenia utrwalające czas Present Perfect.
Complete the following sentences into Present Perfect Tense.
- We …………….(eat) some seafood.
- It……………….(be) very hot this week.
- She…………..(buy) a new pet.
- I……….(study) a lot about animals.
- She …………..(live) in Czarna since 2019.
- They…………….(work) for this company for many years.
- You…………..(write) ten letters so far.
- How long ………….you………(be) staying here?
- I…………………(not/eat) breakfast yet.
- Have you ever…….(fly) an aeroplane?
Podręcznik + zadania z ćwiczeń
Klasa 6a/6b – język angielski
wtorek 19.05.2020 klasa 6a lekcja nr 3 według planu lekcji, klasa 6b lekcja 7 według planu lekcji
Topic: Have a good sleep – reading comprehension (czytanie ze zrozumieniem)!
Podręcznik str. 96.
Zad. 1. Posłuchaj tekstu z płyty (3.9) oraz uważnie przeczytaj go samodzielnie. Uzupełnij każde zdanie właściwym słowem. Następnie zapisz nowe słownictwo do zeszytu:
head teacher – dyrektor
teenagers – nastolatkowie
feel sleepy – czuć się śpiącym
discover – odkryć
brain – mózg
grow – rosnąć
teenagers – nastolatkowie
find a way to… - znaleźć sposób aby…
Zad. 2: Czy podane zdania są prawdziwe, czy fałszywe? Zapisz odpowiedzi, oraz popraw zdania fałszywe.
Zad. 3: Odpowiedz na pytania.
Tłumaczenia pytań:
- O której godzinie zazwyczaj chodzisz spać przed szkolnym dniem?
- O której godzinie zazwyczaj wstajesz w szkolny dzień?
- Czy jesteś zmęczony rano?
- Czy podobają ci się pomysły Dr Kelly?
Tych zadań nie musisz przesyłać, sprawdzimy je podczas najbliższej lekcji online.
środa 20.05.2020 klasa 6b lekcja nr 2 według planu lekcji, klasa 6a czwartek lekcja 2 według planu lekcji
Topic: Workbook exercises.
Otwórz ćwiczenia na stronie 41.
Zad. 1. Reading – przeczytaj tekst, zapisz w zeszycie wszystkie nowe słowa i oznacz produkty jak zdrowe / niezdrowe.
If you want to stay healthy, you should eat healthy products, keep fit, sleep enough, drink a lot of water.
need to – powinno się
portion – porcja
snack - przekąska
Zad. 2 – Zakreśl właściwe wyrazy.
Zad. 3 – Listening – Posłuchaj rozmowy z lekarzem i uzupełnij notatki.
Nagrania do ćwiczeń są na stronie internetowej https://elt.oup.com/student/stepsplus/lv3/audio?cc=pl&selLanguage=pl
Zad. 4 – Posłuchaj nagrania jeszcze raz i zakreśl właściwą odpowiedź.
Te zadania prześlij na mój e-mail do 26.05.2020r.
22.05.2020r. (piątek) lekcja 5,6 według planu lekcji - lekcja online.
Topic: Steps to Exam Success 2 – reading.(zadania typu egzaminacyjnego)
Ćwiczenia str. 42
Kartkówka – Present Perfect+ słówka str. 89 zad. 1
wtorek 26.05.2020 klasa 6a lekcja nr 3 według planu lekcji, klasa 6b lekcja 7 według planu lekcji
Topic: Writing an e-mail – ćw. w pisaniu.
Podręcznik str. 97.
Ex.5. Przeczytaj e-mail Joanny. Podaj krótkie odpowiedzi na pytania.
1 Gdzie jest Joanna?
2 Co Joanna zrobiła sobie w nogę?
3 Gdzie Joanna była, gdy złamała sobie nogę?
4 Kto przyszedł ją odwiedzić?
5 Co kupiła Jane?
Ex 6 .
Zapisz w zeszycie zwroty:
How are things? – Co u Ciebie słychać?
Love – z wyrazami miłości / pozdrowienia
That’s all for now. – To na razie tyle.
Ex 7. Dopasuj zwroty z zad. 6 do właściwej kolumny.
Ex. 8. Wyobraź sobie, że jesteś w szpitalu (tak jak Joanna). Zaplanuj podobnego maila do koleżanki / kolegi. Wybierz jeden z pomysłów z ramki.
Ex. 9. Napisz e-mail.
Gotową pracę pisemną prześlij na mój e-mail.
środa 27.05.2020 klasa 6b lekcja nr 2 według planu lekcji, klasa 6a czwartek lekcja 2 według planu lekcji
Topic: Revision-unit 7. Powtórzenie-dział 7.
Powtórz słowa i zwroty poznane w dziale 7, oraz czas Present Perfect.
29.05.2020r. (piątek) lekcja 5,6 według planu lekcji - lekcja online.
Topic: Listening– słuchanie. Unit revision-powtórka działu.
Podręcznik str. 97-98-99 (wybrane zadania), ćwiczenia str. 42.
wtorek 02.06.2020 klasa 6b lekcja 7 według planu lekcji
Topic: Mystery – words, words, words.
Podręcznik str. 101.
Ex.1.Połącz wyrazy z tabelki z obrazkami 1-15
Armchair; carpet- dywan; coffee table- stoliczek na kawę; cupboard; curtains - zasłony; cushions- poduszki ozdobne; fireplace- kominek; lamp; mirror-lustro; painting- obraz; radiator – grzejnik; rug-dywanik; sofa; vase; windowsill- parapet
Ex 4 Listening 3.16. Posłuchaj rozmowy pomiędzy panią Higgins i inspektorem Giles. Które przedmioty z zadania 1 oni wspominają?
Ex 5. Posłuchaj ponownie i uzupełnij zdania.
Homework Opisz swój pokój lub pomieszczenie w swoim domu w 5 zdaniach.
środa 03.06.2020 klasa 6b lekcja nr 2 według planu lekcji, klasa 6a czwartek lekcja 2 według planu lekcji
Topic: Zuzia and friends - historyjka.
Podręcznik str 102, 103: czytamy samodzielnie historyjkę, piszemy w zeszycie wszystkie nowe słowa wraz z polskim tłumaczeniem, robimy ze str 103 zad 2,3,4, 5,6
Zad.2.Odpowiedz na pytania:
- Kto usłyszał o złodzieju rowera w wiadomościach?
- Ile rowerów ukradł złodziej w tym miesiącu?
- Dlaczego pani Cooper rozmawiała o złodzieju?
- Co oni muszą znaleźć w internecie?
- Do kogo dzwoni Alex, Dan i Zuzia?
- Gdzie pani Cooper zobaczyła informację o Aleksie, Danie i Zuzi?
Zad.3 Znajdź zdania w tekście. Do czego odnoszą się słowa napisane na czerwono.
Zad.4 Znajdź zwroty w historyjce o tym samym znaczeniu
Przepisz do zeszytu
Boring- interesting
Difficut-easy
Great
Normal
Lucky-unlucky
Homework
Naucz się nowo poznanych słówek, czytania, tłumaczenia i pytań do tekstu.
Powtórz słowa i zwroty poznane w dziale 7, oraz czas Present Perfect.
05.06.2020r. (piątek) lekcja 5,6 według planu lekcji - lekcja online.
Topic: Practice Test 7 – sprawdzian z działu 7.
środa 10.06.2020 klasa 6b lekcja nr 2 według planu lekcji, klasa 6a wtorek lekcja 3 według planu lekcji
Topic: Talking about likes/dislikes.
Podręcznik str. 105: czytamy samodzielnie dialog pomiędzy Davidem i Jamesem, piszemy w zeszycie wszystkie nowe słowa; robimy ze str. 105 zad 1,2,3,4, 5,6
I’ m looking for – szukam
I quite like it.
I hate it.
It looks brillant.
I love it.
I think it’s great.
I think it’s OK.
It’s quite nice.
I really don’t like it.
I think it’s terrible.
Zad.2.Przećwicz czytanie dialogu.
Zad.3 Posłuchaj dialogu w sklepie. Którą grę wybiera Jenny?
Zad.4 Posłuchaj ponownie i wykonaj zadanie 4.
Zad. 5 Uzupełnij luki w dialogu i zapisz odpowiedzi do zeszytu.
Homework
Naucz się nowo poznanych słówek, czytania dialogu.
piątek 19.06.2020 lekcja nr 5,6 według planu lekcji – lekcja online
Zapisz w zeszycie: e-Lesson
Topic: Revision – powtórzenie i utrwalenie wiadomości z działu.
wtorek 23.06.2020 klasa 6a lekcja 3 według planu lekcji; klasa 6b lekcja 7 według planu lekcji
Topic: Steps to Exam Success 2
Ćwiczenia str. 47, 48
Ex. 1; 1-5 str.48
25.06.2020r. (czwartek) klasa 6a lekcja 2 według planu lekcji
Topic: Podsumowanie pracy na lekcjach języka angielskiego w klasie 6.
Write a short paragraph about your holiday.(50 words)